Friday, September 18, 2009

Over Indulging

Ya Allah...camne nak buat nih...

I was so confident that I could do it...tapi tak menjadi...
How am i supposed to get rid of this habit...
Bila tensen je...melantak tak hingat donia...



Bila sedih je mula la membeli makanan tak hingat2...
Dah la metabolism rate badan rendah...
Lambat memburn away the fat...
So bila dok over indulging camne la nak kurus...



I know I can do it tapi dgn all the tension thats going on lately...
Tak menjadi...frust sgt dgn diri sendiri...
I used to be very in control of my life...



I used to be very independant...
Used to be able to limit myself...
Help...i dont want over indulge myself with food...

I want to be healthy and refine...
I want to be fit and active...
I want to look nice and pretty...

Penat dan sedih bila nak beli baju takde saiz
Sayu tgk org shopping baju mcm2 design tapi baju size besar design mcm hampeh
Kecik hati bila selalu dijadikan bahan lawak jenaka org...

Abg tlg ida...
Tensennyer!!!!

No comments: