Monday, November 17, 2008

?Apa sebenarnya yg aku tulis....??

"There Is Always A First Time"

Stelah sekian lama mendengar kengkawan di sekelilingku bising hingaq bingaq pasai blogging....tak pernah sekali pun aku terpanggil utk join in...

Yerla, apa brg sgt keeping up a blog, takde kerje gue...

Tapi stelah lama berkecimpung dgn rakan2 dan adik2 dlm angklung....aku terpanggil dgn ayat yg takle blah drpd salah seorg junior angklung yg tak brapa glamour (tapi bdjet glamour...hehe) si emy....beliau berkata....

"Walaupun dah ada personal blog sendiri, tapi aku buat blog baru nih utk share dgn bebudak culture...." - unquote


After all, memories are to be treasured right??? So dgn itu, ujudlah blog ku ini.... walaupun tak seberapa....bleh la jadi laman utk berkongsi suka duka, riang tawa, hilai milai (oopppsss....jgn ada yg terasa plak) antara kita semua...

Tapi pada hakikatnya, daku sendiri tak tau samada dpt atau tidak diri ini hendak mengupdate dan mengkeepkan blog ini alive.... kalau idup...idup la....kalau tak....mati la. apa lagi kan....kuakuakua

No comments: